Hymyillään kilpaa auringon kanssa, minä ja Robin! 

Eilen illalla vasta tajusin että mehän kisataan tänään... jotenkin oli lauantai mennyt pentuhuumassa ja muussa touhussa, etten ollut ehtinyt lainkaan jännittää ja miettiä koko kisaa, ehkä parempi niin.

No, aamulla kyllä oli taas tutunoloinen jännitys päällä. Käytiin vähän pellolla heittelemässä frisbeetä ja purkamassa suurimpia energialatauksia, siis koiralta. Ja sitten menoksi! Oltiin ihan hyvissä ajoin paikalla vaikka aikataulut olikin etuajassa, ehdittiin ulkokentällä vähän lämmitellä ja valmistautua rataan. Minejä oli vain kolme joten minit ja medit tutustuivat rataan yhtä aikaa. Treeniryhmän valmentaja Virpi oli kuuluttajana, ja seurasi mun rataan tutustumista ja antoi vielä viime hetken vinkkejä, KIITOS! 

 Mulla oli lähtö 5:nä, joten en kauheesti kerennyt katsoa muiden menoa. Mutta hienosti lähdettiin liikkeelle, sain käännettyä vähän vaikeaan putkikulmaankin ihan hienosti ja sieltä kepeille... pikkasen olin käskyttämisessä vissiin myöhässä ja ajauduin koiran eteen, joten siitä tuli kielto, muuten kepit meni hyvin... muuri ja este mut sit meinas lähtee väärälle esteelle, mutta sain pelastettuu ja loppu taas mahtavasti, ei mitään epäröintiä! Joten 5 virhettä kiellosta ja 5.s sija, koirakoita 11.

Ja kuin kiitoksena itselleni ja Robinille, muistutan itseäni aina onnistumisen jälkeen miten me on tähän päädytty : Ekoissa harkoissa mä häpesin Robinin käytöstä kun se ei pysynyt omalla kentällä vaan ampas naapuriin kun siellä joku meni rataa... Olin ihan nolona, ja muutenkin meillä oli melkoista säätämistä... ja vaihdoinkin sitten Robinin tilalle Hertan... Mutta nyt meillä on ollut ihan huikeeta kehitystä, puolin toisin,  ollaan saatu treenattua ihan tavoitteellisesti itsemme kisakuntoon, joskin vielä kontaktit on vaiheessa, mutta niissäkin on selvää edistystä. Jospa syksyllä jo aksaradalle ?