HOHHOIJAA... aikani kuluksi selasin koirien pentukuvia ja nappasin tännekkin muutaman.

Robinin alkutaival meidän perheessä:

6.3 2008  : Uskaltaiskohan astua ulos täältä?

Uni maistuu omassa pienessä pesässä !

Hei, onks sul parempaa , saanks mä maistaa ?

Ja taas uni voitti!

Mä oisin kans halunnu tulla peitonpäälle nukkuu...

No tuu sitte mut olekki sit kauniisti !

Haminassa katsomassa Timppaa.

Ja näin tuli Hertta perheemme jäseneksi:

Ihan ensimmäisinä päivinä...

Että voi toinen olla pieni ja suloinen!

Robin oli sitä mieltä et se on kyl kissan tunneli mut mä vaan menin !

Sori, et mä vähän lainasin sitä ja se meni vähän ruttuun !

Uusi avara maailma, kurkistanpa varovasti !

Oho, onpas iso, istun ihan hiljaa ni  ei se varmaan tee mulle mitään ! Elli on kyl tosi kiltti!

Iskän kaa, mua vähän ujostuttaa, se on NIIN KOMEE!