Ei ollenkaan pöllömpi aloitus, vaikka hylly tulikin ! Koira oli mahtava, täytyy sanoa että se jotenki niinku syttyy aina kisatilanteessa, on aivan erilainen kuin treeneissä. Vai onko se että itsekin on tarkempi ja yrittää pitää sen paremmin kontrollissa eikä anna sille mahdollisuutta vouhkaamiseen?  Ja kun on selkee päämäärä ja numeroitu rata ja vaan niinku mennään eikä jäädä sit hannaamaan johonki joka tuntuu vaikeelta... en tiedä mutta loistava koira joka tapauksessa!

Hylly tuli ihan ja ainoastaan mun omasta mokasta. Vauhdilla mentiin pitkälle jonka jälkeen oli tiukka käännös putkelle ja mä kyllä ehdin ihan ajoissa suunnittelemaani paikkaan mutta unohdin ohjauksen tai olin myöhässä kuten katsojat sanoivat ja silloinhan koira menee suoraan edessä näkyvälle renkaalle ja siitä läpi eikä siinä  sitten enää mun karjumiset auttaneet  kun oli kerran vauhti päällä. Siitä sitten käännös putkeen ja virheettä mentiin loppuun... No oli meillä ennen hylkyä yks kielto mut todella tyytyväinen olen koiran suoritukseen, mutta toi oma törppöily kyllä harmittaa.

Tästä on hyvä jatkaa... jännitys oli kyllä niin valtava, että toivottavasti siitä ainakin puolet jäi nyt tähän kisaan , ja seuraavalla kerralla on helpompi ja rennompi olo. Vaikka kyllä sellanen pieni jännitys on ihan kutkuttavaa mutta tämän aamuinen oli kyllä liikaa! Varmaksi ajankohdaksi seuraaville on oman seuran pääsiäiskisat, jolloin on taas ekaluokkalaisille hyppis ja huhtikuun lopussa on sit taas omalla hallilla kisat ja niissäkin hyppis... joten mennään nyt kun on kerran aloitettu.