Meidän likat sai haasteen  Kaisa-sheltiltä ja eipä muuta ku kuunteleen likkoin mietteitä

Tunnustuksen/haasteen saaneen täytyy:


 
1. Kiittää tunnustuksen saajaa.
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään.



1)  Kiitti hei Kaisa tosi paljon! Vähän meit jänskättää osataaks me vastata mut toi IM lupas auttaa! Meiän tutuil ei kyl kauheen monil oo omaa blogii mut kai nekin voi tähän laittaa ?

2)  Me haastetaan:

-Manna ja Nemi

-Peppi, Essi ja Nelli

-Iitu ja Lilli

-Stella

-Fiona ja Zelda

-Riku ja Milla

-Hippu ja Hinni

Tos on kyl jo enemmän ku kaheksan mut ku ne asuu samois paikois ni vois tulla paha mieli jos jättäis jonku haastamatta :)

 

3) no tos yläpuolel on teille se tieto

4)  Täs on näit paljastuksii meist, me ollaa kyl aika taviksii et ei mitää ihmeellist...

Hertta:

- Mä tykkään ruuast aika taval ja olen aika ahne, melkeen kaikki maistuu!

-rakastan agilityy, ja oon aika kova menee, IM ei ain ehdi peräs!

-nukun IM:n vieres, maailman paras paikka!

-en tykkää vedest, inhottaa ku joutuu joskus suihkuu!

- tätä en kyl haluis kertoo mut kait se on pakko: Mä tykkään tonkii kissanhiekka-astiaa :)

- tykkään ajaa kissaa takaa!

-Rakastan metsässä lenkkeilyä

-olen kauhee haukkuun !

Robin:

No mul on aika pal samoi ku Hertal, mut jotain ehkä voin kertoo lisää.

-Mun intohimo on kieriskellä ulkona

-mä tykkään sit ihan kaikest ruuast, sellasest mustastaki mitä ihmiset kutsuu mämmiks.

-metsälenkit on munki mielest parhaita, se ku saa juosta vapaana!

-käyn vähä kuumana agikentäl, mut osaan mä mennäkki, oon menny jo aika mont kertaa tosi hyvi, IM saa sillo ain hepulin! Se halaa ja suukottelee mua ihan sairaasti. Se varmaa johtuu siit ku joskus mä en kertakaikkiaan jaksa pidätellä vaan innostun vähän liikaa ja sit menee vähä överiks.

-nukun kans aika usein IM:n vieres, mut kyl mä tykkään nukkuu yksinki sohval tai Hannan sängyl nyt ku se on siel koulus... Ei tartte väistellä IM:n jalkoi ku se potkii...

Täs nyt näit juttui, vastailkaa jos viittitte!

T: Robin ja Hertta