Ja niinpä siinä kävi että ulkomaan reissukin tuli lomalla tehdyksi! Päivi soitteli maanantaina josko mulla on voimassa oleva passi jos Tallinnaan lähdettäis äkkilähdöllä, ja mullahan on! Eipä siinä kauaa nokka tuhissu kun oli matka maksettu ja menojalkaa alkoi vipattaa kummasti ! Koirien hoitokin järjestyi hyvin kun Hanna lupasi olla niiden kanssa kotona .

Ja lauantaina Hanna heitti mut sitten Köyliöön josta lähdimme sunnuntai aamulla Kokemäen kautta Helsinkiin ja sieltä laivalla jorpakon yli. Kannelle emme tarenneet mennä, sen verran pilvistä ja tuulista näytti olevan mutta Tallinnassa oli sitten jo ihan aurinkoista ja lämmintä kun saavuimme hotelliimme, josta oli varattuna yksi yöpyminen.

Vanhan kaupungin kierroksella aloitimme

Kohta saavuttuamme otimme tunnin tirsat, oliha aamu ollut sangen aikainen. Suihkun ja restauroimisen jälkeen lähdimme Vanhaan kaupunkiin etsimään ruokapaikkaa. Söimme maittavat ateriat ja joimme kylmää olutta, HYVÄÄ!!!

Ja kierros jatkui välillä vähän ulkona kartalta...

Kiersimme Vanhaa kaupunkia ristiin rastiin koko illan, välillä virvoittavia juomia juoden, kunnes alkoi jaloissa painaa sen verran että ne olisi pian saatava ylöspäin, jos meinaisimme vielä seuraavana päivänäkin kävellä niillä.

Maisemaa Tallinnan kattojen yläpuolella

Hotellilla ajattelimme vielä nauttia jäätelöpirtelöt ja Päivi lupasi maksaa... MUTTA voi KAUHISTUS! Hänen lompakkonsa oli kadonnut!  ! Ei auttanut laukun ympäri kääntäminen tai taskujen kaivelu, poissa mikä poissa. Ja eikun takaisin samaa reittiä kuin olimme tulleetkin sinne missä viimeksi olimme kukkaroa tarvinneet, mutta ei sitä ollut kukaan palauttanut saatikka löytänyt. Ja välittömästi soitto kotiin ja numeroa tulemaan mihin voi ilmoittaa korttinsa kadonneeksi. Suomeksi sanottuna vitutus oli kyllä melkoisen kovaa, meillä kummallakin. Onneksi saimme nukutuksi jonkin verran ja aamulla soittelu eri tahoille ja käynti poliisiasemalla selvitti asioita ja saatoimme jatkaa lomareissua, joskin hieman latistunein mielin.

Kissoja kauppa täynnä!

Maanantai oli syntymäpäiväni, ja sitä vietimme nauttimalla muhkeat Josephine leivokset ja cappuzinot.

Kotiin lähdimme iltasella ihanassa aurinkoisessa säässä, ja matkasimme suurimman osan matkasta kannella, joskin myös tanssilattialla valssia ja humppaa hypellen !

Kiitos Päivi ihanasta matkaseurasta! On ihanaa kun olet ystäväni!