Just ku mä pääsin kirjoittamast et talven tuntua ni jo kuulin mustarastaan laulelua aamulenkillä!  JA SE ON SITTEN SELVÄ KEVÄÄN MERKKI!  Että mä tykkään!

Ja tykkään siitäkin että pian meillä (tai siis Nakkilas) tapahtuu ! Tasan kahden viikon päästä on meidän Hertalla laskettu aika, oikeestaan jo ylitetty yhdellä päivällä! Mä oon NIIIIIIIIIIN täpinöissä ! Muutaman päivän päästä Hertta lähtee Mialle ja sitten vaan pelkästään voin odottaa... vaikka en kyllä nyttenkään ole muuta voinut mutta se odotus on ollut tuossa silmissä eikä matkan päässä! Voi kauheet, voi hirveet et mua jännittää ! Yrittäkää kuitenkin kestää !

Robinin kans ollaan sitte vaa myötäeletty tätä raskautta eikä ole tehty mitään, ei niin mitään! Lenkkeilty toki  mutta kaikki muu onkin sitten pyörinyt Hertan ympärillä. Mutta me otetaan se takaisin sitten kun ollaan kahden täällä, otetaan oikee tehokuuri aksaa, ja lenkkeillään, milloin ei sitten olla Hertan luona.

Jäädään siin odottamaan mitä tuleman pitää.....