Kyllä vaan, olin niin muikeena ku olla voi, kun Kerttu 6,5kk esiintyi ensimmäistä kertaa "näyttelyssä" ja vieläpä niin upeasti että olimme pienten pentujen punaisten kolmansia!

Huh, kuinka mua jännitti kun mentiin tutustumaan kehään jossa kaikki n. 30 pientä pentua pyöri ja seisoi ja harjoitteli kehässä käyntiä kuka mitenkin. Kertun pää ei meinannut pysyä paikoillaan kun piti joka puolelle kuikuilla et mitä noi muut tekee. Mutta sitten rauhoittui ja keskittyi mun kanssa tekemiseen melko hyvin. Pöydällä oli tuomarin kupit joissa oli sinisiä ja punaisia nauhoja, ja ne piti tarkistaa huolella ennenkuin pöydällä harjoittelu onnistui. Varsinainen kehässä esiintyminen sujui minun mielestä 100%:sesti. Parina meillä oli kääpiöpinseri joka ei huonosti sekään esiintynyt mutta me saatiin punainen nauha. Ja sitten tuli kaikkien punaisten nauhan saaneiden vuoro mennä kehään, mä vähän jänskäsin miten Kerttu menee kun onkin taas enemmän koiria mukana, mutta ei mitään, hienosti mentiin! Ja kun tuomari otti meidät neljän parhaan joukkoon olin jo niin jännittynyt etten muista mitään lopusta...polvet tutisi ja sydän hakkas kun kun vierestä meni koira neloseks...ja sitten saatiin me keltainen ruusuke! Oltiin kolmanneks parhaita n. 30 koiran joukosta! Mun pieni sininen oli osoittanut olevansa rohkea ja reipas tyttö !  Kivasti meni myös ystäväni Helenen Kukalla, se oli pienten sinisten pentujen kolmas! Kiitos Helene ja Kukka seurasta ja tsemppauksesta !