Harjavallan ryhmänäyttelyssä oli melkosen lähellä Robinin sijoitus kilpailuluokassa! Ja mulla ois ollu voltin paikka, vaikka sanoin kyl et en osaa mut Erika sanoi et jos sijoitutte niin kyl varmasti osaat ! Voi olla et näin ois käyny mutta nyt se jäi viel arvoitukseks.

Avoimes luokas oli narttuja 18, eikä poissaolleita ainakaan montaa ollut, kyllä meitä alotuskehässä niin paljon oli! Useammassa erässä tuomari juoksutti meitä ympäri ja alkoi sitten nopean yksilöarvostelun, tällä kertaa vähän epätavallisessa järjestyksessä; ensin liikkeet ja sitten pöydälle. Robin esiintyi VALTAVAN hienosti, pöydällä seisoi ja antoi tutkia upeasti ja liikkui mun mielestä nätisti. Ja niin ilmeisesti tuomarinkin mielestä koskapa punainen nauha heilahti sihteerin käteen! Jo tässä vaiheessa olin onnes ymmyrkäinen! Kahden viikon takainen pettymys oli poispyyhkäisty,  kuin myös pilvet taivaalta kun aurinko alkoi paistaa!

Ja taas hetken pääst seisottiin kehässä kaikki punaisen nauhan saaneet, ja tuomari kierteli ja katseli koiria, pisti viel kiertämään kehääkin ennenkuin valitsi jatkoon kuusi koiraa ja ME mukana! Nyt meni multa jalat veteläks mut kokosin itseni ja yritin saada Robinin näyttämään itsestään parhaat puolet. Tuomari pisti vielä kaikki juoksemaan erikseen ja alkoi sitten järjestellä koiria. Robin otti parit laukka-askeleet ja kakoi jotain kurkustaan omalla vuorollaan, oisko se sit tiputtanu meidät paremmilta sijoituksilta, mene ja tiedä mutta oltiin kuitenkin 6/18, ja se on mun mielest hienoo!

Harjavallan ryhmänäyttely 28.5.2011, Tuomari: Igor Selimovic, Kroatia

Well built. A bit longer. Exc. head expression. Correct topline. Good angulation. Moves easy. Good coat. Good temperament

Ja pitihän mun jotenkin palkita mun ihana tyttö, paikan päältä ostin sammakon ja kotimatkalla poikkesin kaupassa ja siel oli jalkapalloi joten punainen pallo sujahti koriin.