Nimittäin ens viikonloppuna on meidän likkojen ( siis kaikkien kolmen ) melkoinen koitos! Olen ilmonnut meidät kisaamaan 4 rataa, kaks kummallekin koiralle. Ja Hertta debytoi virallisen kisauransa!

Viime maanantaina oltiin jo perinteeksi muodostuneissa "Pirkon päivän" kisoissa Tsaun hallilla, viime vuonnahan Hertta voitti mini möllit! Ja siis nyt taas lähdettiin kokeilemaan kisaamista naapurihallissa, juurikin ensiviikonlopun kisaamista varten kisafiilistä haistelemaan.

Kokeilumielessä sovimme Raijan kanssa että hän vetäsee Robinin kanssa avoimen radan ja mä ite otan Hertan kanssa möllit, radat menivät samaan aikaan vierekkäin... Robinin ja Raijan rata oli ensimmäisenä. Mä oon niin tyytyväinen kun Robin lähtee muidenkin mukaan, ei ole siis minussa kiinni radalla. Ja hienosti menivätkin, kunnes Raija vähän unohti ottaa koiran haltuun ja sit eksyttiin radalta, ja meni vähän rytmikin sekasin. Hyviä kohtia oli monta; pysyi lähdössä paikoillaan, ei riekkunut yhtään vaan meni ihan mallikkaasti esteeltä esteelle, kepit WAU, ja keinukin ihan ok. Hylly siitä sit kuitenkin tuli sen radalta eksymisen johdosa, mutta olen kyllä tyytyväinen!

Raija ja Riku meni seuraavaks ja hienostihan nämä kaks menee, ei siit pääse mihinkään. Keinulla Rikulla oli vähän hoppu, ja siit tuli vitonen mutta silläkin tuloksella pääsivät pronssille nopeimmalla ajalla koko medien porukasta.

Hertan kanssa mentiin viimeisinä, rata oli suht helppo, mutta siinäkin mun piti möhliä hätäilemällä valssin myöhästymisen jälkeen niin Hertta ei tienny mihin piti mennä ja otti kiellon putkelta. Neljänneks nopein aika ja sijoitus 7/15.

Loppujen lopuksi ihan hyvät radat, ja Raijakaan ei pitänyt pahana Robinin kanssa kisaamista, vois joskus toistekkin mennä .

Ja illan huipuksi saivat vielä mahtavan palkinnon Rikun kanssa ; Lakritsipatukan  !